Wiśniowski - Systemy przeładunkowe
SYSTEMY PRZEŁADUNKOWE
Oferujemy szereg produktów z zakresu techniki przeładunku w postaci bram, pomostów, uszczelnień, oraz wyposażenia dodatkowego. Wszystkie elementy tworzone są w oparciu o najwyższą jakość materiałów oraz najnowocześniejsze technologie, spełniając wszystkie normy dotyczące bezpieczeństwa oraz eksploatacji.
STANOWISKA PRZEŁADUNKOWE WIŚNIOWSKI - nowa jakość
POMOSTY
Przeznaczeniem pomostu jest niwelowanie różnicy poziomu między miejscem rozładunku, a skrzynią ładunkową samochodu dostawczego.
Oferujemy dwa rodzaje pomostów przeładunkowych:
- PowerRamp 232 NG - elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z klapą z opuszczanym językiem
- PowerRamp 233 NG - elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z wysuwanym do przodu (teleskopowym) językiem
ŚLUZY USZCZELNIAJĄCE
Śluzy uszczelniające oferowane przez firmę WIŚNIOWSKI to doskonałe rozwiązania cechujące się trwałością i dobrymi właściwościami użytkowymi. Pozwalają one ograniczyć zużycie energii oraz zapewniają zabezpieczenie dla przeładowywanych towarów a także zwiększają komfort pracy dla personelu.
Dzięki zastosowaniu wytrzymałych materiałów charakteryzują się dużą odpornością na promieniowanie UV a także wysokie i niskie temperatury. Trwale zachowują estetyczny wygląd, a poszczególne elementy nie odkształcają się.
Oferujemy śluzy uszczelniające w różnych wersjach, dostosowanych do rodzaju pojazdów, przeładowywanych towarów oraz metod magazynowania.
NAPROWADZACZE
Bezpieczne i precyzyjne dokowanie pojazdu ciężarowego w miejscu przeładunku odbywa się za pomocą naprowadzaczy kół.
Naprowadzacze umożliwiają precyzyjne zaparkowanie pojazdu, bez niebezpieczeństwa uszkodzenia zarówno stanowiska przeładunkowego i budynku, jak również pojazdu
ODBOJNIKI
To dodatkowe zabezpieczenie przed uszkodzeniami stacji przeładunkowej oraz pojazdu. Ich zadaniem jest pochłanianie siły i amortyzacja uderzenia samochodu ciężarowego dokującego w stacji przeładunkowej.
INFORMACJE DODATKOWE
POMOSTY
Elektrohydrauliczny pomost przeładunkowy z klapą z opuszczanym językiem PowerRamp 232 NG
Budowa
- blacha łezkowa o grubości 8 mm (z ryflowaniem) i 6 mm (bez ryflowania)
- język wykonany jest z blachy o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
- platforma wzmocniona wzdłużnie
- samoczyszczące zawiasy przednie
Praca
- platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
- siłownik umieszczony centralnie pozwala na dostosowanie się rampy do przechyłów pojazdu nawet do 10% szerokości platformy
Obsługa
- Pomost przeładunkowy 232 NG jest obsługiwany za pomocą tylko jednego przycisku. Wciśnięcie przycisku powoduje unoszenie podestu z pozycji początkowej oraz rozłożenie języka po osiągnięciu najwyższego poziomu. Zwolnienie przycisku powoduje automatyczne opuszczanie podestu oraz oparcie klapy na skrzyni ładunkowej pojazdu.
Zabezpieczenia
- w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
- wyłącznik awaryjny z blokadą włączania,
- boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
- podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia podczas ruchu poprzecznego),
- czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
- mocne podpory serwisowe,
- zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
Budowa
- blacha łezkowa o grubości 10 mm (z ryflowaniem) i 8 mm (bez ryflowania)
- język wykonany jest z blachy o grubości 14 mm (z ryflowaniem) i 12 mm (bez ryflowania)
- platforma wzmocniona wzdłużnie
Praca
- platforma i język (klapa) napędzane hydraulicznie
- język wzmocniony prowadnicami przesuwającymi się w profilach platformy
- praca siłownika odbywa się pod niskim ciśnieniem roboczym (100 bar)
- twardo chromowane tłoki przystosowane do pracy pod ciśnieniem 1200 bar.
- przewody hydrauliczne przystosowane do pracy pod ciśnieniem do 600 bar.
- w głównym siłowniku wbudowany zawór bezpieczeństwa
Obsługa
- pomost przeładunkowy 233 NG jest obsługiwany za pomocą panelu 4-przyciskowego
- blokada języka w momencie oparcia rampy o powierzchnię ładunkową samochodu
- platforma i język aktywowane niezależnie za pomocą agregatu hydraulicznego
- poziom rampy dostosowuje się do ruchów samochodu w trakcie przeładunku
Zabezpieczenia
- w pełni hydrauliczny „stop bezpieczeństwa” utworzony za pomocą wbudowanego w siłownik zaworu blokującego przewody na wypadek ich pęknięcia,
- wyłącznik awaryjny z blokadą włączania,
- boczne blachy platformy zabezpieczające stopy,
- podtrzymanie języka na belce przedniej w stanie spoczynku (dla zabezpieczenia podczas ruchu poprzecznego),
- czarno- żółte znaki ostrzegawcze,
- mocne podpory serwisowe,
- zabezpieczenie silnika przez przekaźnik termiczny
- obsługa przedstawiona czytelnymi piktogramami
Wymiary [mm] | 2000 x 2000 | 2000 x 2500 | 2000 x 3000 | 2250 x 2000 | 2250 x 2500 | 2250 x 3000 |
PoweRamp 232 NG | 232 NG - 009 | 232 NG - 010 | 232 NG - 011 | 232 NG - 013 | 232 NG - 014 | 232 NG - 015 |
PoweRamp 233 NG | 233 NG - 009 | 233 NG - 010 | 233 NG - 011 | 233 NG - 013 | 233 NG - 014 | 233 NG - 015 |
ŚLUZY USZCZELNIAJĄCE
Śluza uszczelniająca PowerShelter 403MKonstrukcja:
- rama przednia wykonana z anodowanego i wytłaczanego aluminium
- rama tylnia wykonana ze stali ocynkowanej
- sprężyste ramiona łączące ramy ułatwiają dostosowanie się śluzy do dokującego pojazdu
- dzięki systemowi drenaży woda nie zalega na śluzie
Fartuch:
- wykonany z jednego kawałka tkaniny poliestrowej pokrytej warstwą PVC
- wysoka odporność na rozdarcia i ścieranie
- śluza jest elastyczny w płaszczyźnie pionowej, a stabilny w płaszczyźnie poprzecznej
- oznakowanie na krawędziach spełnia rolę orientacyjną w celu ułatwienia precyzyjnego dokowania pojazdu
Specyfikacja techniczna:
- Szerokość – 3400 mm
- Wysokość – 3400 mm
- Głębokość zabudowy - 600 mm
- Szerokość bocznych fartuchów – 600 mm
- Wysokość górnego fartucha – 1000 mm
- Gramatura fartucha – 3000g/m2
- Standardowy kolor - czarny
Konstrukcja:
- stelaż ze stali ocynkowanej zabezpieczony od zewnątrz powlekaną blachą stalową
- narożniki wykończone listwami z anodowanego aluminium
- zabezpieczenie w postaci konsoli ochraniających z ocynkowanej blachy
Poduszki:
- wykonane z tkaniny poliestrowej powleczonej obustronnie odporną na ścieranie, antyelektrostatyczną warstwą PVC
- paski zabezpieczające z dwuwarstwowej elastycznej tkaniny poliestrowej powleczonej odporną na ścieranie, antyelektrostatyczną warstwą PVC
- harmonijkowa forma w kształcie wzdłużnych poduszek
Napęd:
- górna poduszka rozwijana za pomocą silnika rurowego
- kompresor wypełnia wszystkie poduszki powietrzem równolegle z rozwinięciem uszczelnienia
Obsługa:
- jeden przycisk uruchamia silnik rurowy oraz poduszki
- czas uszczelnienia przestrzeni między pomieszczeniem a pojazdem – 30 sekund
- kompresor utrzymuje ciśnienie w poduszkach
- system detekcji zapewnia stałe dopasowanie górnej poduszki do ruchów pojazdu
- za pomocą naciśnięcia guzika silniki zostają dezaktywowane
- górna poduszka zwija się za pomocą funkcji powrotu
Specyfikacja techniczna:
- Szerokość – 3500 mm
- Wysokość – 3700 mm
- Głębokość zabudowy – 0/ 800 mm
- Paski zabezpieczające (szerokość boków) – 250 mm
- paski zabezpieczające (wysokość góry)
- zalecana wysokość montażu 4700 mm
- garmatura materiału poduszek – 650g/m
- szerokość bocznych poduszek w trakcie pracy – 600 mm
- głębokość górnej poduszki w trakcie pracy – 1100 mm
- czas wypełnienia poduszek powietrzem – 30 sekund
- powrót do pozycji wyjściowej
- klasa bezpieczeństwa panelu sterującego – IP65
- zasilanie – 230 V/ 0,25 kW
- napięcie sterowania – 24 V DC
- temperatura pracy – od -35°C do 80°C
- kolor - czarny
NAPROWADZACZE
Naprowadzacze w wersji do zabetonowania – 970-013- wykonywane z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie za pomocą cynkowania ogniowego
- średnica 160 mm
- długość 1920 mm
- elementy zakotwiczające betonowane na głębokość 40 cm
- wykonywane z rury stalowej zabezpieczonej antykorozyjnie za pomocą cynkowania ogniowego
- średnica 160 mm
- długość 1920
- montowana do podłoża za pomocą płyty montażowej (flanszy) na czterech śrubach
ODBOJNIKI
Odbojnik gumowy RB 300- Wykonany w całości z odlewu gumowego o wymiarach 250x300x100
- Odbój posada dwa otwory montażowe
- Możliwość montażu na konsolach
- Wykonany w całości z odlewu gumowego o wymiarach 250x300x100
- Odbój posada dwa otwory montażowe
- Możliwość montażu na konsolach